Colaj lunar – 2 Octombrie 2012

Scroll down to content

Cu o mica intarziere am reusit sa prelucrez un colaj lunar realizat anul trecut. De data asta am avut suficient timp la dispozitie datorita vremii “ingaduitoare” statului in fata calculatorului; nu de alta dar pe cer noros nu prea ai ce imagini astronomice sa achizitionezi…

Asa ca m-am jucat putin cu imaginile achitionate acum ceva vreme si am reusit sa scot un colaj al Lunii in infrarosu apropiat:

(Imagine mare !)

Large Moon Mosaic

Si cateva regiuni in culori false, extrase din informatia de infrarosu.

Mare Serenitatis:

LPOD_MareSerenitatis_Max

Rimele Hyginus si Ariadaeus:

rimas

Craterul Copernic:

Copernicus_Max

Si o “fasie” lunara:

strip

Si ca sa mai extrag ceva informatie din imagini, am marcat si cateva dintre razele lunare mai evidente, unele avand sursele (craterele) pe cealalta fata a Lunii:

COLAJ RAZE

Max

(30 Martie 2013)

 

UPDATE:

Penultima imagine din acest post a fost selectata pentru LPOD-ul zilei de 3 Aprilie 2013.

Thank you Chuck !

Leave a comment