Uranus, Jupiter, Marte – 7 Septembrie 2013

In dimineata de 7 Septembrie, am iesit impreuna cu Cumnatu’ la o serie de observatii planetare si la observarea cometei ISON.

Obiectivul de pe urma l-am atins, imaginea rezultata a cometei prezentand-o in postul anterior.

Insa celelalte subiecte au fost “ceva” mai dificile, si asta datorita turbulentei atmosferice mari.

Am inceput cu planeta Uranus, ce insa nu si-a dezvaluit secretele “de suprafata”, asa ca am incercat sa identific macar satelitii mai importanti.

Asta am reusit (partial):

Uranus and satelites

Urmatoarea planeta a fost Jupiter, scufundata in atmosfera turbulenta:

Jupiter September 7, 2013

Si ultima planeta observata: Marte. Ei bine aici a fost singura surpriza din sesiunea de observatii, si asta pentru ca desi diametrul planetei este foarte mic (ceva mai mult de 4 secunde de arc), am reusit sa surprind detalii pe discul sau. Este prima observatie proprie a planetei la aceasta noua aparitie.

Mars September 7, 2013

Din nou sper (ca altceva ce pot sa fac…) sa am parte de o atmosfera calma intr-una din diminetile viitoare…

Max

(8 Septembrie 2013)

Leave a Reply

