Pe la Padurea Comana – 18 Iulie 2013

De mult nu am mai postat fotografii “culese” de prin Padurea Comana. Si asta pentru ca nu am mai fost de ceva vreme pe acolo…

Mi-am luat un pic “revansa” si am petrecut o dupa-amiaza pe acolo impreuna cu sotia, la fotografiat “gandaci” si alte (aparent) necuvantatoare.

Un prim subiect l-am fotografiat cand “trecea strada” prin fata masinii:

IMG_5438p

IMG_5450p

IMG_5445p

Insa evident ca subiectii cautati de mine aveau ceva mai multe picioare si erau ceva mai mici. Astfel de vietati “multi-picior”, cum ar fi Oryctes nasicornis (sau “Nasicornul” cum mai este cunoscut), erau peste tot pe langa stejarii cazuti de la furtuni ori pe la buturugile copacilor taiati:

IMG_5556p

IMG_5558p

Insa “actorii” dupa-amiezii au fost indubitabil exemplarele de Cerambix cerdo (sau “Croitorul mare”), pe cateva dintre ele reusind sa le surprind si in momentul “decolarii”:

IMG_5452p

IMG_5454p

IMG_5455p

IMG_5461p

secventa

IMG_5465p

IMG_5507p

IMG_5551p

IMG_5552p

IMG_5545p

Un mini-album cu fotografiile sotiei realizate in acea dupa-amiaza se gaseste AICI.

O revizitare a zonei si o reantalnire a acestor specii este o prioritate pentru zilele urmatoare…

Max

(23 Iulie 2013)

Leave a Reply

