Sistemul Solar – 2012

Cum din timp in timp imi mai testez cunostiintele in prelucrarea imaginilor astronomice planetare (numai asa…ca sa nu uit), am dat peste un colaj al celor mai bune imagini planetare personale din 2012 realizate cu C 11-ele.

Am zis sa reprelucrez putin, si eventual sa si postez imaginea aici (desi a mai fost postata intr-o versiune anterioara si de rezolutie mai mica cu ocazia postului despre concursul Astrofoto 2012).

Rezultatul:

Planets of 2012

Si pentru ca tot eram la subiectul planete, am pus intr-un alt mic colaj si cateva dintre cele mai bune imagini cu planeta Jupiter:

Jupiter in 2012

Desi detaliile intr-unele dintre imagini sunt destul de bune, inconsistenta in numarul lor face ca imaginile de mai sus sa nu fie utilizabile la alcaturirea unei harti joviene globale.

Poate la aparitia din iarna ce vine sa am mai mult noroc…

Max

(8 Iulie 2013)

2 Responses to “Sistemul Solar – 2012”

  1. Mihai Says:

    Pe cand o imagine cu Planet Earth?

Leave a Reply

